منو
سبد شما

LED SMD 2835 شاخه ای فیبری سفید | نازک 5mm

LED SMD 2835 شاخه ای فیبری سفید | نازک 5mm LED
LED SMD 2835 شاخه ای فیبری سفید | نازک 5mm
460,000ریال
  • موجودی: امکان تهیه بر اساس سفارش
  • MODEL: LINEAR FIBER LED SMD 2835 144PCS

گزینه های در دسترس

این محصول دارای حداقل 50 عدد خرید می باشد

ال ای دی شاخه ای فیبری 2835 تراکم 144LED در هر متر

ویژگی اصلی این مدل ال ای دی، نازک بودن فیبر (عرض 5mm) آن می باشد. این گروه از LED های شاخه ای انعطاف پذیر نبوده ولی میتوان در فواصل 2.5سانتی متری آنرا برش زده و استفاده نمود. با توجه به فیبری بودن این ال ای دی، نیازی به ریل ندارد و ریل های موجود در فروشگاه برای ال ای دی های شاخه ای با عرض یک سانتیمتر طراحی شده اند.

طول هر شاخه LED یک متر بوده و از 48مجموعه با 3LED تشکیل گردیده است. لازم به ذکر است این کالا فاقد حفاظت در برابر آب می باشد. منبع تغذیه مورد نیاز برای این محصول یک عدد آداپتور سوییچینگ 12ولتی است که جهت تهیه آن اینجا کلیک نمایید. ولتاژ و جریان مورد نیاز این LED  در مشخصات کالا درج گردیده و شما با توجه به تعداد شاخه LED مورد مصرف میزان آمپر را محاسبه نمایید و بر اساس آن آداپتور خود را انتخاب نمایید. 

همچنین سایز LED SMD های بکار رفته و میزان تراکم این LEDها، متنوع بوده و این موارد نیز جزو مشخصات اصلی کالا است.

با توجه به ظرافت این مدل LED SMD های شاخه ای هنگام حمل و جدا نمودن شاخه ها و همچنین نصب آنها میبایست با دقت این کار صورت پذیرد و جهت سهولت در حمل ونقل شاخه های یک متری به دو قسمت تقسیم شده است.

قیمت این محصول بر اساس اطلاعات شما هنگام ثبت نام - مصرف کننده، همکار، تولیدکننده و ... و سوابق خرید و همچنین بر اساس تعداد مورد نیاز تعدیل می یابد که جهت مشاهده این موارد لازم است پس از ورود با نام کاربری بر روی کالای مورد نظر خود کلیک نمایید و جزئیات را ملاحظه نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال از طریق پشتیبان آنلاین سایت و یا تلفن های سایت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

خصوصیات ظاهری
ابعاد طول: 100cm عرض: 0.5cm ضخامت: 2mm
انعطاف پذیری خشک و غیرقابل انعطاف
درجه حفاظت / IP IP 20
خصوصیات عملکردی
ولتاژ ورودی/تغذیه 12V-DC
جریان مصرفی
توان مصرفی 25W

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید
برچسب ها: ال ای دی , خطی ,