منو
سبد شما

ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی به اطلاع میرساند کلیه سفارشات ثبت شده تا ظهر 28 اسفند تحویل شرکت های حمل گردیده اند و سفارشات ثبت شده پس از این تاریخ با الویت زمان ثبت سفارش از تاریخ 5 الی 8 فروردین تحویل شرکت های حمل ( پست ، تیپاکس ، ماهکس) خواهند شد.مثل همیشه کلیه قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد. با خیال راحت سفارش خودتون رو ثبت کنید.

نماد اعتماد کسب و کار فروشگاه مکاترونیک

enamad

 

وجود اعتماد بین طرفین هر معامله، به عنوان یکی از شروط اصلی هر نوع داد و ستد می باشد و ایجاد اعتماد نیازمند تضمین های مطمئن و قابل اجراست. مطابق قوانین جاری نماد اعتماد الکترونیکی، نشانه ای است که از طرف "مرکز توسعه تجارت الکترونیکی" به عنوان زیر مجموعه ای از "وزارت صنعت، معدن و تجارت" به عنوان تاییدیه فروشگاه های اینترنتی داده میشود. فروشگاه های اینترنتی معتبر با تطبیق وب سایت خود با قوانین این مرکز و ارائه مدارک اقدام به درخواست نماد اعتماد نموده و مرکز توسعه تجارت پس از بررسی کلیه موارد ،اقدام به اعطای یکی از نمادهای زیر به فروشگاه مربوطه مینماید:

  1. نماد موقت
  2. نماد دائم یک ستاره
  3. نماد دائم دو ستاره

فروشگاه مکاترونیک جهت ایجاد اعتماد برای مشتریان اینترنتی خود، به ویژه مشتریانی که برای اولین بار اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه می نمایند، کلیه الزامات جهت دریافت نماد اعتماد دو ستاره را فراهم نموده است و در حال حاضر این فروشگاه دارای بالاترین سطح نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

متاسفانه با وجود گسترش روز افزون فروشگاه های مجازی، اطلاع رسانی مناسبی درخصوص این حوزه وجود نداشته و بسیاری از بازدیدکنندگان فروشگاه های اینترنتی هنگام انتخاب فروشگاه معتبر و دارای مجوز کسب و کار دچار سردرگمی میشوند. جهت پاسخ به سوالات این گروه از مشتریان،موارد ذیل تقدیم حضور میگردد:

 

1) فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد، ملزم به نمایش این نماد در صفحه اصلی(صفحه اول) خود می باشد. نماد اعتماد سایت مکاترونیک در پایین کلیه صفحات قابل مشاهده است:

https://mclc.ir

2) تصویر نماد اعتماد بصورت ذیل می باشد:

3) احراز اصالت نماد اعتماد به یکی از دو روش زیر میباشد:

  • روی تصویر نماد کلیک نموده و منتظر باشید تا به صفحه سایت "مرکز توسعه تجارت الکترونیک" هدایت شوید. آدرس سایت این مرکز با http://enamad.ir شروع میشود و میتوانید مشخصات کامل کسب و کار اینترنتی را در این صفجه مشاهده نمایید. توجه بفرمایید! حداکثر 3دقیقه بعد از باز نمودن صفحه وبسایت فروشگاه فرصت دارید نا بر روی نماد اعتماد کلیک نمایید و در صورت گذشتن این زمان می بایست مجددا صفحه را رفرش نمایید ( کلید F5 را بزنید).
  • به پرتال نماد اعتماد الکترونیکی به آدرس http://enamad.ir مراجعه نموده و در بخش مصرف کنندگان روی لیست فهرست دارندگان اینماد، آدرس دامنه مورد نظر را جستجو نمایید.