منو
سبد شما

ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی به اطلاع میرساند کلیه سفارشات ثبت شده تا ظهر 28 اسفند تحویل شرکت های حمل گردیده اند و سفارشات ثبت شده پس از این تاریخ با الویت زمان ثبت سفارش از تاریخ 5 الی 8 فروردین تحویل شرکت های حمل ( پست ، تیپاکس ، ماهکس) خواهند شد.مثل همیشه کلیه قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد. با خیال راحت سفارش خودتون رو ثبت کنید.

شرایط و قوانین فروشگاه مکاترونیک

ثبت سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه مکاترونیک به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد. با توجه به تفاوت کالاها و خدمات فروشگاه های مختلف اینترنتی بدیهی است هنگام خرید از هر فروشگاه شرایط همان فروشگاه را مطالعه نمایید.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کرده و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهد معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با ایشان تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري صحيح نباشد ،هرگونه تاخير یا اشتباه  به وجود آمده در ارسال سفارش بر عهده خريدار مي باشد . سفارشات صرفا به ادرس های درج شده ارسال گردیده و با ارائه کارت شناسایی خریدار تحویل خواهد گردید. تغییر این موارد نیازمند درخواست کتبی (ایمیل) می باشد و با توجه به سرعت بالای فروشگاه در ارسال محموله ها پیشنهاد میکنیم حتما در موقع خرید نام و آدرس را بصورت دقیق ثبت نمایید. فروشگاه صرفا به شخص خریدار پاسخگو خواهد بود بنابراین لازم است هر شخص حقیقی یا حقوقی صرفا با نام و مشخصات واقعی ثبت نام نماید و پرداخت وجه به دلایلی مانند لغو سفارش یا مرجوعی از سمت فروشگاه صرفا پس از احراز هویت خریدار (ایمیل کتبی با ضمیمه تصویرکارت شناسایی) و صرفا به شماره شبا به نام خریدار صورت میگیرد. 

قیمت ها و موجودی کالاها :

کلیه قیمت ها و موجودی سایت بر اساس تک فروشی به روز هستند. بنابراین نیازی به تماس بابت به روز بودن قیمت ها و وضعیت موجودی کالاها نمی باشد.در صورتی که کالای مورد نظر خود را در سایت پیدا نمیکنید لطفا از طریق ایمیل یا واتس اپ مشخصات یا تصویری از آن را ارسال نمایید. 

در صورتی که وضعیت موجودی کالای مورد نظر شما “موجود نمی باشد” درج گردیده است، روی دکمه “به من اطلاع بده” در صفحه همان کالا کلیک کنید و با درج شماره موبایل و ایمیل خود به محض موجود شدن برای شما پیامک اطلاع رسانی ارسال میگردد. ثبت این گونه درخواست ها در تسریع فرایند موجود شدن کالا موثر خواهد بود.

در صورتی که کالای مورد نظر شما در سایت موجود است ولی شما قصد خرید بیش از یک عدد از آن کالا را دارید میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت باز شدن درگاه و دریافت وجه توسط فروشگاه به معنای قطعی بودن سفارش با همان تعداد خواهد بود، در غیر این صورت سفارش را در صفحه تسویه حساب ثبت نموده و منتظر پیامک فروشگاه بابت نتیجه بررسی باشید.  پس از بررسی ، امکان انجام سفارش یا تعداد موجود در انبار را اطلاع میدهیم، نتیجه متعاقبا از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد. این اقلام با این تعداد به مدت یک روز برای مشتری رزرو میگردند و در صورت عدم پیگیری یا عدم تسویه توسط مشتری ،سفارش لغو و موجودی کالا به انبار باز میگردد.

قیمت های درج شده در سایت مربوط به خریدهای موردی و تک فروشی می باشد. در صفحه هر کالا میتوانید قیمت های تخفیف خورده آن را برای تعداد بالاتر مشاهده نمایید.

در صورتی که قصد خرید عمده از یک کالا را دارید لازم است خرید آن را به تعداد مورد نظر ثبت نمایید و در صفجه تسویه حساب روش پرداخت را درخواست پیش فاکتور انتخاب نمایید. در باکس توضیح صفحه تسویه حساب قیمت پیشنهادی خود را درج نموده و یا درج نمایید درخواست بررسی تخفیف دارید. نتیجه  از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین صفحه "دعوت به همکاری" سایت را ملاحظه نمایید. با احراز شرایط میتوانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. در صورت احراز این شرایط ممکن است حتی در خریدهای موردی و تکی نیز مشمول تخفیف ویژه گردید. اولویت فروشگاه ارائه تخفیف به مشتری های دائمی است.

 فاکتور :

برای کلیه سفارشات فاکتور الکترونیکی بدون مهر از طریق ایمیل ارسال میگردد، همچنین این فاکتور با مراجعه به تاریخچه سفارشات قابل مشاهده و پرینت می باشد. در صورت نیاز به فاکتور فروشگاهی مهردار لازم است در هنگام ثبت نام گزینه نیاز به فاکتور فروشگاهی را انتخاب نمایید. در این حالت فاکتور پرینت شده و بصورت ممهور ارسال میگردد. در حال حاضر امکان صدور فاکتور رسمی وجود ندارد بنابراین درخواست کدملی و یا کد اقتصادی و ... قابل پذیرش نمی باشد.

پیش فاکتور :

جهت تهیه پیش فاکتور میتوانید پس از اضافه نمودن کالاهای مورد نظر خود به سبد خرید، به صفحه تسویه حساب مراجعه نمایید.در این صفحه اطلاعات پیش فاکتور را وارد نموده و در مرحله انتخاب گزینه های پرداخت، گزینه کارت به کارت را انتخاب و سفارش را تایید نمایید. پیش فاکتور بصورت اتوماتیک به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد گردید. این پیش فاکتور تا 48 ساعت اعتبار خواهد داشت.

 نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید. آموزش نحوه ثبت سفارش اینترنتی

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 نهایی شده باشند (روزهای کاری شنبه الی چهارشنبه) در همان روز پردازش و ارسال میگردند، زمان تحویل محموله به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی پس کرایه می باشد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

 روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش با روش های "پرداخت كارت به كارت" و "پرداخت آنلاين" میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می کنیم حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش فروش ارسال نماید. در صورتی که مشتری بابت انجام سفارش مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کند، بابت سفارش ایشان لازم است کالاها تهیه یا تولید و یا از فروش به سایر مشتریان خارج شود . بنابراین امکان عودت بیعانه و لغو سفارشات در این حالت وجود ندارد.

 تعویض کالای معیوب :

پس از دریافت بسته، مشتری 24 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به کنترل محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال بخش فروش را مطلع نماید (توسط فرم استرداد کالا و بصورت کامل). بنابراین مسئولیت کنترل کالا به عهده مشتری می باشد با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. تعویض مجدد کالا منوط به بازگشت کالای مرجوعی به فروشگاه می باشد (توسط پست سفارشی و به آدرسی که بعد از تکمیل فرم استرداد برای مشتری ایمیل خواهد شد).سالم بودن بسته بندی کالا و وجود کلیه متعلقات همراه آن ضروری می باشد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا را قبل از ارسال نماید. در صورتی که کالای خریداری شده بیش از یک عدد باشد می بایست کل سفارش (اقلام سالم و ناسالم) جهت بررسی عودت گردد. صرفا موارد درج شده در “نام” و “مدل” و “توضیحات” و “خصوصیات” کالاها ملاک مشخصات آن کالا هستند و نظرات و کامنت ها و تصاویر کالاها به دلیل تغییراتی که ممکن است در تاریخ های مختلف مشمول تغییراتی شود ملاک بررسی یک کالا نیستند به ویژه تصاویر کالاها صرفا جهت نمایش ظاهر کلی از کالا هستند. بنابراین اگر در جزئیات کالا لازم است مورد خاصی در نظر گرفته شود لطفا در باکس توضیح در صفحه تسویه حساب درج نمایید. هزینه استرداد کالا در صورتی که ناشی از اشتباه انبار در ارسال سفارش باشد در حد هزینه پست سفارشی با فروشگاه مکاترونیک است و در غیر این صورت به عهده خریدار است.

مهلت بازگشت: یعنی کالا بدون استفاده و با همان شرایطی که برای مشتری ارسال شده است مرجوع گردد.

  • این مهلت پس از دریافت سفارش وجود دارد. تکمیل فرم استرداد کالا و عودت پس از دریافت کالا.
  • کلیه اقلام که دارای پلمپ بازنشدنی می باشند مشمول این مهلت می شوند.
  • کالاهایی که قیمت آن ها وابسته به قیمت ارز باشد مانند کالاهای وارداتی و یا کالاهایی که قیمت آنها در بازار متغیر است مانند قلع امکان بازگشت ندارند.
  • با توجه به عدم امکان تست قطعات حساس الکترونیکی مانند آی سی و ترانزیستور و ماژول های الکترونیکی این اقلام تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نیستند. 

مهلت تست: یعنی کالا توسط مشتری راه اندازی و تست شود. لازم است پیش از ارسال مشتری درخواست مهلت تست را به فروشگاه اطلاع دهد و در صورت تایید توسط ایمیل از طرف فروشگاه برای یک مدت مشخص زمان تست در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین در صورت عدم هماهنگی هیچ یک از اقلام مهلت تست ندارند. همچنین در صورت درخواست مشتری میتوانیم مطابق روتین مورد نظر شما کالا را تست و ارسال نماییم.

گارانتی: یعنی کالا توسط سازنده کالا یا شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی – و با داشتن برگه و شرایط گارانتی مشخص امکان تعویض و یا تعمیر داشته باشد. در سربرگ خصوصیات کالاهایی که دارای گارانتی هستند این موضوع با عنوان “دارای گارانتی” قید گردیده است. فروشگاه مکاترونیک صرفا یک توزیع کننده کالا می باشد و امکان ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش را ندارد و صرفا مطابق همان شرایط کالا را به شرکت ارائه دهنده گارانتی ارسال مینماید.

 

 گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، در موارد دارای گارانتی هم با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا بر عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را بپذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و ... به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم. خدمات پس از فروش محصولات ایرانی نیز به عهده شرکت سازنده بوده و مطابق شرایط شرکت سازنده اقدام خواهد شد.

 

 تست کالا توسط فروشگاه:

 

کلیه کالاهای ارسالی پیش از ارسال توسط فروشگاه به لحاظ ظاهری بررسی میگردند.

کلیه وسایل و تجیهزات برقی که دارای دو شاخه برق شهری هستند بدون هیچ هزینه ای توسط فروشگاه تست میگردند.

بسیاری از کالاهای فروشگاه مانند آداپتورها و مواتی مترها که در صفحه آنها درج گردیده است “کالا پیش از ارسال تست میگردد” بصورت ظاهری و عملکردی و بدون هزینه تست و کنترل میشوند.

در مورد قطعات الکترونیکی، آی سی ها، نیمه هادی ها مانند دیود و ترانزیستور و … در هیچ فروشگاهی از جمله فروشگاه مکاترونیک این اقلام تست نمیشوند و مشمول گارانتی و مهلت تست و خدمات پس از فروش نیستند. در مورد ماژول های الکترونیکی از ابتدای سال 99 گزینه ای اختیاری در هنگام خرید برخی ماژول های الکترونیکی قرار دادیم تا مشتریان انتخاب کنند که کالا پیش از ارسال تست شود و یا به همان صورت (پلمپ یا غیر پلمپ) ارسال گردد. بیشتر مشتریان علاقه ای به تست این قطعات ندارند و ترجیح میدهند خودشان اولین فردی باشند که ماژول را راه اندازی میکنند و میتوانند گزینه تست را انتخاب نکنند و مشتریانی هم که اعتقاد دارند بهتر است فروشگاه تست ماژول ها را انجام دهد میتوانند گزینه انجام تست را انتخاب کنند. این تست توسط کارشناس الکترونیک با سابقه بازرسی و کنترل کیفیت قطعات الکترونیک انجام می شود و هزینه انجام تست وابسته به سه پارامتر زمان ، سختی و خطر انجام تست به قیمت پایه کالا اضافه میشود بنابراین هزینه تست ارتباطی با قیمت اولیه ماژول ندارد.

 

 لغو سفارشات(امکان بازگشت کالا):

در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به تکمیل فرم استرداد کالا و عودت آن به فروشگاه اقدام نماید. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری می باشد. در صورت لغو سفارشاتی که گزینه ارسال رایگان را انتخاب نموده اند، هزینه های ارسال و دریافت کالا از حساب مشتری کسر خواهد شد.از آنجا که مکاترونیک یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد بیش از یک عدد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود). قطعات الکترونیکی مانند آی سی ها و ترانزیستورها و ماژول های الکترونیکی که داخل بسته بندی پلمپ شده شرکتی نباشند مشمول مهلت بازگشت نیستند. در صورتی که مشتری بابت انجام سفارش مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کند و یا بصورت پیش سفارش ، خریدی را داخل سایت ثبت میکند، بابت سفارش ایشان لازم است کالاها تهیه یا تولید و یا از فروش به سایر مشتریان خارج شوند . بنابراین امکان عودت بیعانه و لغو سفارشات در این حالت وجود ندارد. پیشنهاد فروشگاه به مشتریان این است که ابتدا تعدادی نمونه کالا خریداری و پس از بررسی کلیه جوانب اقدام به خرید عمده نمایند.

 

کالاهای دسته بندی های زیر دارای ده روز مهلت پشیمانی هستند:

  • کیت های رباتیک
  • قطعات و متعلقات ربات
  • ابزار پرس سوکت و سرسیم
  • قطعات و مواد ساخت و تولید
  • انبر آچار پنس
  • ابزار و مواد لحیمکاری
  • سیم و کابل و مجوعه سیم(اگر به درخواست مشتری برش نخورده باشند)
  • کلید سوییچ باتوم
  • فیش آلات سوکت و کانکتور
  • برق صنعتی (به جز قطعات الکترونیک صنعتی)
  • باتری ها
  • سیم و کابل برق(اگر به درخواست مشتری برش نخورده باشند)
  • متعلقات تلفن
  • لوازم برقی
  • پیچ گوشتی های حرفه ای
  • ذره بین ها

 

 

کالاهای دسته بندی های زیر به دلیل حساسیت بالا امکان تست ندارند و خرید آنها دارای ده روز مهلت پشیمانی نمی باشد. بنابراین در صورت باز شدن بسته بندی آنها امکان مرجوعی و فروش مجدد آنها به مشتری دیگری نداریم و بنابراین امکان عودت ندارند:

  • قطعات و ماژول های الکترونیکی و پروگرامر و دیباگر
  • ابزار و تجهیزات تست و اندازه گیری – ابزار دقیق

 

کالای استوک | دست دوم | کارکرده :

کالاهایی که تحت عنوان استوک(در توضیحات و خصوصیات کالا درج گردیده است) در سایت ثبت شده اند، به معنای دست دوم بودن کالا می باشد و ممکن است سر سیم ها و لحیم و آثار مستعمل بودن روی آن وجود داشته باشد. بنابراین امکان مرجوع نمودن این کالاها به دلایل ظاهری مانند آثار استفاده شدن وجود ندارد.ممکن است برخی کالاهای استوک نیز بدون استفاده از روی دستگاه هایی باز شده باشند. این کالاها بصورت ویژه تست گردیده و پس از تایید سلامت کارکرد در حد دست دوم بفروش می رسند. مشاهده کلیه کالاهای استوک در فروشگاه

متعلقات کالا:

صرفا اقلامی که در سربرگ توضیحات کالا تحت عنوان محتویات محصول درج گردیده اند همراه آن محصول ارسال میگردند. ممکن است در تصویر کالا جهت نمایش یک هویه و عملیات لحیمکاری، سیم قلع هم نمایش داده شود ولی زمانی که در توضیحات کالا اسمی از سیم قلع آورده نشده است فقط هویه ارسال خواهد شد. همچنین مواردی مانند باتری یا کیف حمل یا مواردی از این قبیل نیز اگر جزو کالا محسوب شوند حتما در توضیحات کالا درج میگردند و در غیر این صورت این اقلام را باید بصورت جداگانه خریداری نمایید. به طور ویژه در مورد باتری بطور کلی هیچ یک از کالاهای فروشگاه دارای باتری نیستند و یا باتری ها باید تعویض شوند.

در صفحه برخی از کالاها بخشی با عنوان متعلقات و اقلام یدکی درج شده است که در این بخش دقیقا کالاهایی که با همان کالای اصلی هماهنگ هستند معرفی شده است. مثلا نوک هویه مخصوص هویه ای که مشاده میکنید را میتوانید بصورت جداگانه از این قسمت خریداری نمایید.

بیمه مفقودی یا آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود. فروشگاه به عنوان فرستنده در مسیر شکایت از شرکت حمل همکاری خواهد کرد ولی در نهایت پرداخت خسارت به عهده شرکت حملی است که مشتری انتخاب مینماید) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد .توجه نمایید در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد .

تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد(به جز مواردي كه بسته اي ارائه ميشود) . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود. لازم به ذکر است شرایط فروش به همکاران ، در صفحه اصلی سایت درج گردیده است.

اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت نقدی صرفا سه روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

مرجع حل اختلاف :

این توافق نامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن برای داوری به شورای داوری انجمن کسب و کار های اینترنتی ارجاع می‌شود. نظر شورای داوری قطعی‌ و لازم‌ الاجراست. شرط داوری حاضر موافقت نامه‌ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال قابل اجراست.در صورت لزوم صرفا دادگاه های واقع در شهر قزوین به عنوان دادگاه صالحه جهت رفع اختلافات احتمالی انتخاب خواهند شد.

تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.