منو
سبد شما

قیمت و خرید انواع آی سی رگولاتور

رگولاتور ولتاژ یک مدار مجتمع است که ولتاژ خروجی ثابتی را صرف نظر از تغییرات بار و ولتاژ ورودی ارائه می‌دهد. تنظیم کننده های ولتاژ در دو نوع خطی و سوئیچینگ ساخته می‌شوند. رگولاتورهای خطی طراحی و پیاده سازی ساده تری داشته و ارزان تر هستند. به علاوه نویز کمتری دارند. رگولاتورهای خطی فقط قادر به کاهش ولتاژ هستند و ولتاژ ورودی همواره باید بیشتر از ولتاژ خروجی باشد. این رگولاتورها اتلاف توان بالایی دارند و مقداری از انرژی به صورت گرما هدر می‌رود. هرچه اختلاف ولتاژ ورودی و خروجی بیشتر باشد گرمای بیشتری تولید می‌شود. این تنظیم کننده ها همراه با هیت سینک به کار می‌روند. راندمان آن ها حدودا بین 20 الی 60 درصد می‌باشد.

رگولاتورهای سوئیچینگ طراحی پیچیده تری داشته و گران تر هستند. آن ها نویز بیشتری ایجاد می‌کنند و ریپل ولتاژ خروجی بالاتری دارند. از این رگولاتورها می‌توان برای کاهش و همچنین افزایش ولتاژ‌ ورودی استفاده کرد. اندازه آن ها کوچک تر است و راندمان بالایی دارند.

در انتخاب یک رگولاتور مناسب، مقدار ولتاژ و جریان خروجی مورد نیاز خود را بررسی کنید. رگولاتورهای ولتاژ برای محدوده جریانی خاصی طراحی می‌شوند. اطمینان حاصل کنید رگولاتور بتواند جریان احتمالی بار را تحمل کند. همچنین رعایت محدوده ولتاژ ورودی مناسب که توسط رگولاتور پشتیبانی می‌شود ضروری است.

فروشگاه اینترنتی مکاترونیک مرکز پخش و فروش آنلاین انواع آی سی رگولاتور بوده و در این دسته بندی می توانید مدل های مختلفی از آی سی رگولاتور مانند: رگولاتور L7818CV اصلی و اورجینال, آی سی UC3846 | KA3846, LF33CV, LM2576T-ADJ, رگولاتور L7812CV-DG اصلی و اورجینال, رگولاتور L7812CV NV درجه دو, رگولاتور L7805CV درجه دو, آی سی UC3842AN, رگولاتور L7809CV-DG اصلی و اورجینال, آی سی STRG6352 را به همراه قیمت به روز مشاهده نمایید. پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت آی سی رگولاتور با تخفیف های مناسب در سایت ثبت نام نمایید.
با توجه به ویژگی های مدل های مختلف آی سی رگولاتور جهت خرید آنلاین آی سی رگولاتور در فروشگاه مکاترونیک پیشنهاد میکنیم روی کالای مورد نظر خود کلیک نموده و با مطالعه توضیحات و خصوصیات هر یک از آی سی رگولاتور ها نسبت به خرید آن اقدام نمایید
در صورتی که پیش از خرید آی سی رگولاتور سوال فنی وجود دارد لطفا در بخش نظر و سوال فنی سوال خود را درج نمایید. همچنین پس از دریافت سفارش با آپلود تصاویر کالا و ثبت نظر، سایر مشتریان را در انتخاب و خرید آنلاین یاری نمایید. در صورتی که کالای مورد نظر خود را در این دسته بندی نمی یابید، کافی است بخشی از نام آنرا در نوار جستجوی سایت تایپ کنید و یا توسط دسته بندی های بالای سایت ، کالای مورد نظر خود را بیابید
نمایش 1 تا 12 از 43 (4 صفحه)