مشتریان گرامی؛ به دلیل جابجایی فروشگاه پردازش سفارشات با تاخیر صورت میگیرد. لطفا سفارشات خود را ثبت و در صفحه تسویه حساب گزینه درخواست پیش فاکتور را انتخاب نمایید

شرایط ارسال سفارشات فروشگاه مکاترونیک

شرایط و زمانبندی ارسال سفارشات

  • پردازش سفارشات در روزهای کاری از ساعت 9 الی 17 انجام میگردد.
  • پنج شنبه ها و جمعه ها و تعطیلات رسمی روز کاری محسوب نمیشوند.
  • سفارش هایی که تا ساعت 12 ظهر روزهای اداری، آنلاین پرداخت شده باشند و یا تصویر فیش واریزی آنها تا این ساعت به سایت ارسال گردیده باشد(ایمیل/فرم فیش بانکی) در همان روز در انبار پردازش میگردند. سفارش های بعد از این ساعت ممکن است همان روز و یا روز کاری بعد پردازش شوند.
  • معمولا آماده سازی سفارش های موردی(یک الی سه کالا) حدود یک الی سه ساعت زمان میبرد.
  • سفارشهای عمده (بیشتر از ده کالا) با یک روز کاری تاخیر ارسال شوند.
  • سفارشاتی که با اکانت حقوقی(شرکت دانشگاه سازمان ها) و درخواست فاکتور رسمی ثبت نام نموده اند، دو روز کاری بعد از واریز وجه ارسال میشوند.
  • در انبار سفارش ها بر اساس زمان ثبت سفارش جمع آوری می شوند. در شروع هر روز کاری ، انبار فروشگاه اقدام به جمع آوری سفارش های شب قبل(یا روز تعطیل قبلی مینماید و بنابراین انبار همیشه چندین ساعت نسبت به زمان ثبت سفارش عقب تر است )
  • در کلیه روش های حمل مسئولیت ارسال صحیح کالا به عهده شرکت های حمل و نقل می باشد، ولی در صورت تمایل مشتری میتوان با پرداخت هزینه بیمه و انتخاب گزینه ارسال با پست پیشتاز از سلامت ارسال کالا اطمینان پیدا نمود. در صورت نیاز میتوانید قبل از انجام خرید با تماس با فروشگاه از هزینه ارسال کالا اطلاع یابید
  • لطفا توجه فرمایید کلیه کالاها در انبار فروشگاه هستند امکان تحویل در انبار وجود ندارد. بنابراین جهت خرید و یا تحویل کالا مراجعه نکنید و از روشهای ارسال استفاده نمایید. (خرید و تحویل حضوری نداریم)
  • بسته بندی کلیه سفارشات مشمول هزینه می باشد که این هزینه بسته بندی در ذیل فاکتور درج میگردد
  • ارسال کلیه سفارشات مشمول هزینه می باشد که پرداخت کل هزینه های حمل به عهده مشتری می باشد. مگر اینکه در صفحه تسویه حساب گزینه ارسال رایگان را مشاهده(یعنی سبدخرید مشمول این امتیاز باشد) و مشتری نیز این روش را انتخاب نماید. در صورتی که محموله مشتری بیش از یک فقره باشد صرفا هزینه حمل بزرگترین بسته توسط مکاترونیک پرداخت خواهد شد.

به جز شرایط انبار و بسته بندی سفارش، روش حمل انتخاب شده توسط مشتری نیز در زمان تحویل سفارش موثر است. جهت مشاهده جزئیات روش های حمل یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید

 

روش های حمل:

 

با توجه به نام شهری و نوع کالاهای موجود در سبد خرید روش های حمل زیر در صفحه تسویه حساب قابل مشاهده و انتخاب می باشد. 

• پست پیشتاز:

زمان تحویل در این روش حدود 2 روز کاری بوده(با احتساب زمان آماده شدن سفارش ممکن است سه روز شود) و وابسته به عملکرد شرکت پست می باشد. مهمترین ویژگی این روش حمل، تحویل سفارش درب آدرس مشتری می باشد. در حالیکه ممکن است در روش های باربری و حتی تیپاکس مشتری مجبور باشد به دفتر شرکت حمل مراجعه نماید. ویژگی دیگر این روش حمل، گستردگی آن در کل کشور است و بدین ترتیب امکان ارسال سفارشات به دور افتاده ترین مناطق نیز فراهم است. با توجه به ساعت کاری شرکت پست ممکن است سفارش یک روز پس از ثبت، تحویل شرکت پست گردد. مستحضر باشید سفارشات پستی، ظهر هر روز از دفاتر پست جمع آوری میگردند بنابراین باید سفارش را قبل از ساعت 12 به شرکت پست برسانیم. پیگیری برای این سفارش ها(دریافت کد رهگیری) را به بعد از 2 روز کاری از زمان سفارش موکول نمایید. قبض های پستی دو روز بعد از تحویل فروشگاه میگردند

با توجه به اینکه ارسال برخی از کالاهای شکستنی و مایعات توسط شرکت پست به سختی امکانپذیر می باشد ممکن است واحد فروش در صورت عدم امکان ارسال، با هماهنگی مشتری، نحوه ارسال را تغییر دهد.

هزینه ارسال در این روش در هنگام تحویل و توسط کارمند اداره پست و با ارائه قبض شرکت پست جمهوری اسلامی و مطابق تعرفه این شرکت اخذ میگردد. با این حال میتوانید توسط لینک زیر و با دانستن وزن سفارش خود هزینه ارسال را تخمین بزنید. (نوع مرسوله را بسته انتخاب نمایید)

تخمین هزینه پست

• پست سفارشی:

زمان تحویل در این روش حدود 4 روز کاری بوده و وابسته به عملکرد شرکت پست می باشد. بنابراین در شرایطی که نیاز به دریافت سفارش بصورت فوری دارید گزینه پست سفارشی را انتخاب ننمایید

مهمترین ویژگی این روش حمل، تحویل سفارش درب آدرس مشتری می باشد. در حالیکه ممکن است در روش های باربری و حتی تیپاکس مشتری مجبور باشد به دفتر شرکت حمل مراجعه نماید. ویژگی دیگر این روش حمل، گستردگی آن در کل کشور است و بدین ترتیب امکان ارسال سفارشات به دور افتاده ترین مناطق نیز فراهم است. با توجه به ساعت کاری شرکت پست ممکن است سفارش یک روز پس از ثبت، تحویل شرکت پست گردد. مستحضر باشید سفارشات پستی، ظهر هر روز از دفاتر پست جمع آوری میگردند بنابراین باید سفارش را قبل از ساعت 12 به شرکت پست برسانیم. پیگیری برای این سفارش ها(دریافت کد رهگیری) را به بعد از 4 روز کاری از زمان سفارش موکول نمایید.

با توجه به اینکه ارسال برخی از کالاهای شکستنی و مایعات توسط شرکت پست به سختی امکانپذیر می باشد ممکن است واحد فروش در صورت عدم امکان ارسال، با هماهنگی مشتری، نحوه ارسال را تغییر دهد.

هزینه ارسال در این روش در هنگام تحویل و توسط کارمند اداره پست و با ارائه قبض شرکت پست جمهوری اسلامی و مطابق تعرفه این شرکت اخذ میگردد. با این حال میتوانید توسط لینک زیر و با دانستن وزن سفارش خود هزینه ارسال را تخمین بزنید. (نوع مرسوله را بسته انتخاب نمایید)

تخمین هزینه پست

 

• ارسال توسط تیپاکس

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

هزینه ها مطابق تعرفه شرکت تیپاکس اخذ میگردد. حداقل هزینه تیپاکس 180000ریال برای بسته های کمتر از 4 کیلوگرم است

تحویل به شهرهای نزدیک یک روزه و شهرهای دور 2 روزه می باشد

صفحه لیست شعب تیپاکس

شرکت تیپاکس ارسال محموله های سه بسته و بیشتر را در قالب یک بارنامه در نظر میگیرد و برای محموله های کمتر از سه بسته مشتری مجبور به پرداخت هزینه مضاعف خواهد شد. بنابراین پیشنهاد میکنیم در این حالت ها روش هایی مانند TPX یا باربری را انتخاب نمایید

 

• باربری مورد نظر مشتری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

مبلغ 150000 ریال بابت انتقال محموله از انبار فروشگاه به باربری مورد نظر مشتری به فاکتور اضافه میگردد

این گزینه برای مشتریانی که بصورت عمده خرید میکنند و یا در شهرهایی ساکن هستند که باربری های محدودی دارند پیشنهاد میگردد. در صورت انتخاب این گزینه نام باربری مورد نظر خود را به همراه تلفن دفتر تهران باربری در باکس توضیحات در صفحه تسویه حساب درج کنید.

 

• ترمینال اتوبوسرانی

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

مبلغ 200000 ریال بابت انتقال محموله از انبار فروشگاه به ترمینال به فاکتور اضافه میگردد.

با توجه به تعدد تعاونی ها و عدم وجود یک دستورالعمل یکسان برای آنها لازم است مشتری شرایط ارسال را با تعاونی شهر خود هماهنگ نماید. هزینه های این نوع ارسال عموما بالاتر از سایر روش ها می باشد. در صورتی که امکان ارسال کالا با سایر روش ها وجود دارد استفاده از ترمینال اتوبوسرانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.در صورت انتخاب این گزینه نام ترمینال و شماره تعاونی مورد نظر خود را در باکس توضیحات در صفحه تسویه حساب درج کنید.

 

• ارسال رایگان

شرایط:

- مشتری در صفحه تسویه حساب و در قسمت روش های حمل این گزینه را مشاهده و انتخاب نماید(عدم نمایش گزینه ارسال رایگان در صفحه تسویه حساب بدین معنی است که سفارش شما مشمول ارسال رایگان نمی باشد)

- و یا از کوپن ارسال رایگان استفاده نماید.(کوپن های تخفیف و ارسال رایگان به مناسبت های مختلف در اختیار مشتریان قرار میگیرند)
 

برخی کالاها حجیم و شکستنی و مایعات و همچنین خریدهای شرکتی با فاکتور رسمی باعث غیر فعال شدن گزینه ارسال رایگان میگردند

در این حالت روش ارسال به انتخاب فروشگاه(اصولا پست سفارشی) و با توجه به نوع اقلام سفارش و همچنین شهر مشتری صورت میگیرد. در مراکز استان ها سفارش تا درب منزل و در سایر شهرستان ها ارسال تا شهرستان مربوطه رایگان خواهد بود. در صورتی که محموله مشتری بیش از یک فقره باشد صرفا هزینه حمل بزرگترین بسته توسط مکاترونیک پرداخت خواهد شد. در صورت کنسلی و یا عودت سفارشی که بصورت رایگان ارسال گردیده است، هزینه های رفت و برگشت سفارش از حساب مشتری کسر خواهد گردید. 

 پیگیری برای این سفارش ها(دریافت کد رهگیری) را به بعد از 4 روز کاری از زمان ثبت سفارش موکول نمایید

 

 

کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.