منو
سبد شما

کیت آمپلی فایر 80 وات استریو

کیت آمپلی فایر 80 وات استریو
کیت آمپلی فایر 80 وات استریو
2,081,200ریال

کیت آمپلی فایر 80 وات استریو

آمپلی فایر استریو هشتاد واتی ساخت شرکت کانون دارای دو کانال کاملا مشابه می باشد که در هر کانال یک عدد آی سی آمپلی فا یر پر قدرت به کار رفته است که بصورت مونو بسته شده است .آی سی مورد

استفاده دارای راندمان (بازده) نسبتا بالایی است و بنابراین با وجود ولتاژ کار پائین  دستگاه ،قدرت خروجی زیادی خواهیم داشت . ولتاژ کار این مدار 6 تا 18 ولت می باشد که توان حداکثر مدار با ولتاژ 18 ولتاژ بدست خواهد آمد.مشخصات کاملتر این مدار را می توانید در جدول 2 مشاهده نمایید.

ولتاژ تغذیه دستگاه بین شش الی هجده ولت است که می توانید برای تهیه این ولتاژ از باتری ویا آداپتور( منبع تغذیه با ترانس) استفاده نمایید.مناسبترین منبع تغذیه برای این دستگاه ،باتری اتومبیل می باشد . درصورت استفاده از باتریهای دیگر توجه داشته باشید که بدلیل بالا بودن نسبی جریان مصرفی دستگاه ،این باتریها عمر زیادی نخواهند داشت .در صورت استفاده از آداپتور باید آداپتور مورد مصرف دارای مشخصات زیر باشد.در غیر اینصورت کیفیت کار دستگاه مطلوب نخواهد بود:

1-ولتاژ آن باید در محدوده 6 الی 18 ولت باشد(مناسبترین ولتاژ 12 می باشد).

2-جریان ان باید تا حد امکان زیاد باشد(حداقل 1 آمپر و بهتر است 2 امپر یا بیشتر باشد).

3-خروجی آن باید کاملا صاف (DC کامل) باشد(ظرفیت خازن فیلتر آن باید زیاد باشد).

بلندگوهای دستگاه می تواند بین 2 تا 16 اهم باشد که بهترین نتیجه و بیشترین قدرت با بلندگوی چهار(4)اهمی بدست می آید .استفده از بلندگوهای هشت اهمی نتیجه مطلوبی خواهد داد.

توان بلندگوهای دستگاه ، باید حداقل 20وات باشد .در مواردی که ورودی دستگاه زیاد باشد حتی ممکن است به بلندگوهای قویتری نیاز داشته باشید .بلندگوهای مورد استفاده باید از نوع مرغوب انتخاب شود .بدلیل بالاا بودن قدرت خروجی دستگاه،بلندگوهایی که با مارک های متفرقه ونامرغوب در بازار تحت عنوان 20 وات و 30 وات بفروش می رسند ،در این مدار جواب مناسب نخواهد داد.

           جدول (2) – مشخصات مدار امپلیفایر

ولتاژ تغذیه

 V        6-18

جریان  مصرفی

A             01-08

حداکثر میزان بهره

     50             dB      

پاسخ فرکانس

30-17k      hz          

امپدانس خروجی

2-16  OHM          

توان خروجی ماکزیمم

   80(2*40)W         

 

 

 

 

 

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید