پرسش های متداول فروشگاه اینترنتی مکاترونیک

 

لطفا پیش از تماس تلفنی موارد ذیل را مطالعه نمایید، در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید سوال خود را ایمیل کنید. تلفن صرفا جهت موارد اورژانسی و در ساعت های 9 الی 10 صبح و 15 الی 16 پیش بینی گردیده است


اگر الان خرید کنم سفارشم چه زمانی به دستم میرسه؟

زمان تحویل سفارش به دو بخش مختلف بستگی داره و باید جمع دو بخش رو در نظر بگیرید:

1) آماده سازی سفارش که در انبار فروشگاه انجام میشه

  • سفارشات تا سه کالا کمتر از سه ساعت
  • سفارشات تا 10 کالا که قبل از ساعت12 نهایی شده اند در همان روز
  • سفارشات عمده – لیست بیشتر از ده کالا –  در مدت یک روز کاری
  • سفارشان عمده – لیست بیشتر از 20 کالا – در مدت دو روز کاری

2) ارسال سفارش که بستگی به روش حمل داره و در صفحه “شرایط ارسال سفارشات” به تفکیک هر روش توضیح داده شده – ولی خلاصش اینه:

  • پیک موتوری: حدود یک ساعت
  • پیک تجمیعی: یک الی دو روز کاری
  • ارسال هوایی: اولین پرواز به فرودگاه شهرتون میرسه
  • ترمینال اتوبوسرانی: یک ساعته میرسونیم به ترمینال و تعاونی مورد نظر شما
  • باربری: پایان هر شب تحویل باربری مورد نظر شما داده میشه
  • حمل اکونومیک: 2 الی 6 روز کاری
  • تیپاکس: اکثر شهرها یک روز کاری – شهرهای دور دو روزکاری
  • پست پیشتاز: 2 الی 3 روز کاری – ولی ممکنه تاخیر هم داشته باشه
  • پست سفارشی: 2 الی 6 روز کاری – ولی ممکنه تاخیر هم داشته باشه
  • ارسال رایگان: یک الی 6 روزه – ممکنه سفارشی یا باربری یا پیک تجمیعی بشه (بستگی به نوع اقلام و آدرستون و به انتخاب فروشگاه)

نکته: وبسایت فروشگاه 24 ساعته و هفت روز هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی آماده سازی و ارسال سفارشات در روزهای پنج شنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین خارج از ساعات کاری 9 الی 18 متوقف خواهد شد.

 

 


سفارشم رو ثبت کردم، از کجا میتونم پیگیری میکنم؟

بعد از ثبت سفارش در سایت، شماره سفارش شما به صورت پیام کوتاه و ایمیل ارسال میگردد. مراحل بعدی ارسال سفارش نیز به همین طریق اطلاع رسانی خواهد گردید. همچنین با ورود به سایت و در قسمت “تاریخچه سفارشات” میتوانید آخرین وضعیت سفارش را مشاهده نمایید. پشتیبان آنلاین سایت و سرویس ایمیل پاسخگوی شما در این خصوص خواهند بود.

ثبت شماره های پیگیری ارسال سفارشات منوط به دریافت قبوض آن از پیک موتوری ارسال کننده به شرکت حمل یا شرکت پست است. بنابراین جهت پیگیری و دریافت شماره پیگیری برای سفارشات کمتر از ده کالا در روش تیپاکس و ترمینال و باربری یک روز کاری و پست پیشتاز دو روز کاری و پست سفارشی 4 روز کاری منتظر بمانید و لطفا از تماس تلفنی پیش از این زمان خودداری کنید. برای سفارشات عمده یک روز به زمان بالا اضافه نمایید. 

وضعیت سفارش:

معلق: سفارش در دست بررسی توسط فروشگاه جهت امکانسجی ارسال می باشد و یا در انتظار پرداخت وجه توسط مشتری می باشد. سفارش های در این وضعیت میتوانند توسط فروشگاه یا مشتری لغو گردند.

اقدام شده: سفارش توسط مشتری اقدام به پرداخت گردیده و در انتظار واحد اداری(ساعات اداری) جهت انتقال به انبار می باشد.

در دست اقدام: سفارش در انبار و در حین آماده سازی می باشد. این پروسه بین سه ساعت تا یک روز کاری زمان می برد و یا سفارش به شرکت حمل مورد درخواست مشتری ارسال گردیده است. دریافت قبض های پستی و بارنامه ها گاها یک الی دو روز زمان میبرد که البته تاخیری هم در دریافت کالا ایجاد نخواهد کرد.

حمل شده: قبض بارنامه / شماره بارنامه وارد شده و سفارش تکمیل است.


 

پس از واریز وجه به حساب فروشگاه چگونه اطلاع دهم؟

لطفا پس از واریز وجه،شماره سفارش خود را به همراه نام و نام خانوادگی، مقدار واریزی و شماره پیگیری توسط ایمیل اطلاع دهید

آدرس ایمیل MCLCSHOP@GMAIL.COM

همچنین با استفاده از فرم فیش بانکی که در پایین کلیه صفحات سایت قابل مشاهده است میتوانید اطلاعات فیش واریزی را ثبت نمایید

 


 

چگونه از کیفیت کالا اطمینان پیدا کنم؟

اصولا در خریدهای آنلاین، مشتریان نگران هستند کالای دریافتی با آنچه در سایت دیده اند متفاوت بوده و کیفیت مورد نظرشان تامین نشود. در این خصوص در مرحله اول به توضیحاتی که در ذیل هر کالا آمده توجه فرمایید. سعی کردیم از اغراق و ایهام در توضیحات کالا اجتناب نماییم. در مرحله بعد از خصوصیات درج شده برای کالا و سپس از نظرات سایر مشتریان که در این مورد درج شده استفاده نمایید. همچنین تصاویر هر کالا میتواند کمک بسزایی در انتخاب بهتر داشته باشد. در صورتی که موارد فوق نتوانست پاسخگوی نیاز شما باشد میتوانید با ارتباط با همکاران پشتیبانی سایت سوالات خود را مطرح نمایید. مواردی مانند علائم، شماره سریال ها و استاندارهای درج شده بر روی کالای موجود در فروشگاه از رایجترین سوالات مشتریان در این بخش می باشد. همچنین شما می توانید از نحوه تست محصول پیش از ارسال اطلاع یافته و حتی این تست را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که پارامتر خاصی (مثلا جریان مصرفی) برای شما اهمیت دارد میتوانید قبل از خرید درخواست تست آن را داشته باشید، و یا اگر نمونه قابل قبولی از یک کالا دارید آنرا ارسال نمایید تا مطابق نمونه ارسالی شما برایتان فرستاده شود.همکاران ما به عنوان نمایندگان شما در فروشگاه کلیه موارد را بررسی نموده و تلاش خواهند کرد کالایی به دست شما برسد که انتظار آنرا داشته اید

 


 

میزان تعدیل قیمت ها (تخفیف) در خریدهای عمده به چه صورت می باشد؟

قیمت های درج شده در سایت مربوط به خریدهای موردی و تکفروشی می باشد. در صفحه هر کالا میتوانید قیمت های تخفیف خورده آنرا برای تعداد بالاتر مشاهده کنین.

در صورتی که قصد خرید عمده از یک کالا را دارید لازم است خرید آنرا به تعداد مورد نظر ثبت نمایید و در صفجه تسویه حساب روش پرداخت را درخواست پیش فاکتور انتخاب نمایید. در باکس توضیح صفحه تسویه حساب قیمت پیشنهادی خود را درج نموده و یا درج نمایید درخواست بررسی تخفیف دارید. نتیجه  از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

همچنین صفحه "دعوت به همکاری" سایت را ملاحظه نمایید. با احراز شرایط میتوانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. در صورت احراز این شرایط ممکن است حتی در خریدهای موردی و تکی نیز مشمول تخفیف های همکاری ویژه گردید.


 

امکان مراجعه حضوری جهت خرید وجود دارد؟

خیر، لازم است خرید بصورت اینترنتی ثبت گردیده و سفارش توسط مشتری پرداخت گردد.

 

 


 

در صفحه تسویه حساب / ثبت نام کلید گام بعدی عمل نمیکند و امکان ادامه کار وجود ندارد؟

سایت های اینترنتی دارای نماد اعتماد دو ستاره ملزم به نصب پروتکل ssl بر روی صفحاتی هستند که اطلاعات شخصی و بانکی مشتری وارد میشه. این پروتکل موضوعات ایمنی در جهت حفظ اطلاعات شخصی شما را تضمین میکند. وقتی شما در این مرحله دچار مشکل میشوید به این معنی است که این پروتکل امکان سرقت اطلاعات شما را محرز دانسته. عموما یکی از موارد ذیل منجر به بروز این اشکال میگردد:

1) عدم به روز بودن مرورگر (عموما مرورگرهای تلفن های همراه به روز نمیباشند(

خالی نموده CTRL+SHIFT+R در صورتیکه به سبد خریدتان دسترسی نداشتید لطفا مرورگر خود را به روز کرده و کش را بوسیله کلید های 

تا مشکل بر طرف شود

2) عدم وجود فایروال مناسب بر روی سیستم (رایانه یا موبایل(

3) استفاده از vpn و فیلتر شکن)


چطور اطمینان داشته باشم که سفارشم رو دریافت میکنم؟

جهت مشاهده نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی مکاترونیک در سایت صنعت معدن و تجارت کلیک نمایید

 

کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.