پرسش های متداول فروشگاه اینترنتی مکاترونیک

سوالات متداول

لطفا پیش از تماس تلفنی موارد ذیل را مطالعه نمایید، در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید سوال خود را ایمیل کنید.

تلفن صرفا جهت رفع مشکلات سایت پیش بینی گردیده است و از طریق چت باکس و ایمیل پاسخگو هستیم

زمان تحویل سفارش به دو بخش مختلف بستگی داره و باید جمع دو بخش رو در نظر بگیرید:

1) آماده سازی سفارش که در انبار فروشگاه انجام میشه

  • سفارشات تا سه کالا کمتر از سه ساعت
  • سفارشات تا 10 کالا که قبل از ساعت12 ظهر نهایی شده اند در همان روز
  • سفارشات عمده – لیست بیشتر از ده کالا – در مدت یک روز کاری
  • سفارشان عمده – لیست بیشتر از 20 کالا – در مدت دو روز کاری

2) ارسال سفارش که بستگی به روش حمل داره و در صفحه “شرایط ارسال سفارشات” به تفکیک هر روش توضیح داده شده – ولی خلاصش اینه:

  • پیک موتوری: حدود سه ساعت (ساعات کاری)
  • باربری: پایان هر شب تحویل باربری مورد نظر شما داده میشه
  • تیپاکس: اکثر شهرها یک روز کاری – شهرهای دور دو روزکاری
  • پست پیشتاز: 2 الی 3 روز کاری – ولی ممکنه تاخیر هم داشته باشه
  • پست سفارشی: 2 الی 4 روز کاری – ولی ممکنه تاخیر هم داشته باشه
  • ارسال رایگان توسط پست سفارشی: 2 الی 4 روز کاری – ولی ممکنه تاخیر هم داشته باشه

نکته: وبسایت فروشگاه 24 ساعته و هفت روز هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی آماده سازی و ارسال سفارشات در روزهای پنج شنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین خارج از ساعات کاری 9 الی 18 متوقف خواهد شد. بنابراین در شروع هر روز کاری انبار فروشگاه چندین ساعت نسبت به زمان ثبت سفارشات عقب می باشد و سفارشات با توجه به زمان ثبت سفارش به همان ترتیب آماده و بسته بندی می شوند

 امکان انجام سفارشات بصورت فورس ماژور / اورژانسی / اضطراری / خارج از برنامه / فقط این دفعه / حضوری میام میگیرم و غیره برای این فروشگاه وجود ندارد

بله، کلیه قیمت ها و موجودی سایت بر اساس تک فروشی به روز هستند. بنابراین نیازی به تماس بابت به روز بودن قیمت ها و وضعیت موجودی کالاها نمی باشد.

در صورتی که کالای مورد نظر خود را در سایت پیدا نمیکنید لطفا از طریق ایمیل مشخصات یا تصویری از آنرا به ایمیل سایت ارسال نمایید

در صورتی که وضعیت موجودی کالای مورد نظر شما “موجود نمی باشد” درج گردیده است، دکمه “به من اطلاع بده” رو در صفحه همان کالا بزنین و با درج شماره موبایل و ایمیل خود به محض موجود شدن برای شما پیامک اطلاع رسانی ارسال میگردد. ثبت این درخواست ها در تسریع فرایند موجود شدن کالا موثر خواهد بود.

در صورتی که کالای مورد نظر شما در سایت موجود است ولی شما قصد خرید بیش از یک عدد از آن کالا را دارید میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت باز شدن درگاه و دریافت وجه توسط فروشگاه به معنای قطعی بودن سفارش با همان تعداد خواهد بود، در غیر اینصورت سفارش را در صفحه تسویه حساب ثبت نموده و منتظر پیامک فروشگاه بابت نتیجه بررسی باشید. در اولین تایم کاری امکان انجام سفارش و دریافت وجه از طریق پیامک اطلاع رسانی میگردد. تغییری (افزایش) قیمت صورت نخواهد گرفت و فقط امکان انجام سفارش یا تعداد موجود در انبار اطلاع میدهیم. این اقلام با این تعداد به مدت یک روز برای مشتری رزرو میگردند و در صورت عدم پیگیری یا تسویه توسط مشتری، سفارش لغو و موجودی کالا به انبار باز میگردد.

بعد از ثبت سفارش در سایت، شماره سفارش شما به صورت پیام کوتاه و ایمیل ارسال میگردد. مراحل بعدی ارسال سفارش نیز به همین طریق اطلاع رسانی خواهد گردید. همچنین با ورود به سایت و در قسمت “تاریخچه سفارشات” میتوانید آخرین وضعیت سفارش را مشاهده نمایید. علاوه بر این از طریق ایمیل فروشگاه نیز پاسخگوی شما در این خصوص خواهیم بود.

ثبت شماره های پیگیری ارسال سفارشات منوط به دریافت قبوض آن از پیک موتوری ارسال کننده به شرکت حمل یا شرکت پست است. بنابراین جهت پیگیری و دریافت شماره پیگیری در روش تیپاکس و ترمینال و باربری یک روز کاری و پست پیشتاز دو روز کاری و پست سفارشی 4 روز کاری منتظر بمانید و لطفا از تماس تلفنی پیش از این زمان خودداری کنید. برای سفارشات عمده یک روز به زمان بالا اضافه نمایید. 

وضعیت سفارش:

معلق: سفارش در دست بررسی توسط فروشگاه جهت امکانسجی انجام سفارش می باشد. سفارش های در این وضعیت میتوانند توسط فروشگاه یا مشتری لغو گردند.

در انتظار پرداخت: شماره کارت 6104337790117228 مهرداد تاج منش به همراه مبلغ فاکتور ارسال گردیده و در انتظار پرداخت توسط مشتری می باشد.موجودی کالاها در این وضعیت به مدت 24 ساعت برای این خرید حفظ شده و در صورت عدم پرداخت در این زمان، لغو میگردند و لازم است مجددا ثبت سفارش صورت پذیرد.لطفا تا زمان تایید سفارش توسط فروشگاه اقدام به واریز وجه نفرمایید و پس از واریز حتما از طریق ایمیل تصویر فیش واریزی و شناسه سفارش را ارسال نمایید.

اقدام شده: سفارش توسط مشتری پرداخت گردیده و در انتظار واحد اداری(ساعات اداری) جهت انتقال به انبار می باشد.

در دست اقدام: سفارش در انبار و در حین آماده سازی می باشد. این پروسه بین سه ساعت تا یک روز کاری زمان می برد. و یا سفارش به شرکت حمل مورد درخواست مشتری ارسال گردیده است ولی ساعت اداری فروشگاه جهت تغییر وضعیت سفارش تمام شده است.

حمل شده: سفارش به شرکت حمل مورد درخواست مشتری ارسال گردیده است. دریافت قبض های پستی (چهار روز) و بارنامه ها (یک روز) زمان میبرد که البته تاخیری هم در دریافت کالا ایجاد نخواهد کرد.

لطفا پس از واریز وجه،شماره سفارش خود را به همراه نام و نام خانوادگی، مقدار واریزی و شماره پیگیری توسط ایمیل اطلاع دهید

آدرس ایمیل MCLCSHOP@GMAIL.COM

همچنین با استفاده از فرم فیش بانکی که در پایین کلیه صفحات سایت قابل مشاهده است میتوانید اطلاعات فیش واریزی را ثبت نمایید

اصولا در خریدهای آنلاین، مشتریان نگران هستند کالای دریافتی با آنچه در سایت دیده اند متفاوت بوده و کیفیت مورد نظرشان تامین نشود. در این خصوص در مرحله اول به توضیحاتی که در ذیل هر کالا آمده توجه فرمایید. سعی کردیم از اغراق و ایهام در توضیحات کالا اجتناب نماییم. در مرحله بعد از خصوصیات درج شده برای کالا و سپس از نظرات سایر مشتریان که در این مورد درج شده استفاده نمایید. همچنین تصاویر هر کالا میتواند کمک بسزایی در انتخاب بهتر داشته باشد. در صورتی که موارد فوق نتوانست پاسخگوی نیاز شما باشد میتوانید با ارتباط با همکاران پشتیبانی سایت سوالات خود را مطرح نمایید. مواردی مانند علائم، شماره سریال ها و استاندارهای درج شده بر روی کالای موجود در فروشگاه از رایجترین سوالات مشتریان در این بخش می باشد. همچنین شما می توانید از نحوه تست محصول پیش از ارسال اطلاع یافته و حتی این تست را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که پارامتر خاصی (مثلا جریان مصرفی) برای شما اهمیت دارد میتوانید قبل از خرید درخواست تست آن را داشته باشید، و یا اگر نمونه قابل قبولی از یک کالا دارید آنرا ارسال نمایید تا مطابق نمونه ارسالی شما برایتان فرستاده شود.همکاران ما به عنوان نمایندگان شما در فروشگاه کلیه موارد را بررسی نموده و تلاش خواهند کرد کالایی به دست شما برسد که انتظار آنرا داشته اید

قیمت های درج شده در سایت مربوط به خریدهای موردی و تکفروشی می باشد. در صفحه هر کالا میتوانید قیمت های تخفیف خورده آنرا برای تعداد بالاتر مشاهده کنین.

در صورتی که قصد خرید عمده از یک کالا را دارید لازم است خرید آنرا به تعداد مورد نظر ثبت نمایید و در صفجه تسویه حساب روش پرداخت را درخواست پیش فاکتور انتخاب نمایید. در باکس توضیح صفحه تسویه حساب قیمت پیشنهادی خود را درج نموده و یا درج نمایید درخواست بررسی تخفیف دارید. نتیجه  از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

همچنین صفحه "دعوت به همکاری" سایت را ملاحظه نمایید. با احراز شرایط میتوانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. در صورت احراز این شرایط ممکن است حتی در خریدهای موردی و تکی نیز مشمول تخفیف ویژه گردید. الویت فروشگاه ارائه تخفیف به مشتری های دائمی است.

 خیر، لازم است خرید بصورت اینترنتی ثبت گردیده و سفارش توسط مشتری پرداخت گردد.امکان مراجعه حضوری جهت مشاهده و خرید وجود نداشته ولی اگر روی کالایی ابهامی در خرید وجود دارد لطفا از طریق ایمیل اطلاع دهید تا در حد امکان با ارائه مشخصات بیشتر سوال شما را پیش از ثبت خرید برطرف نماییم.

بطور کلی این فروشگاه جهت ارائه سرویس به مشتریانی است که امکان مراجعه به تهران و یا دسترسی به محدوده جمهوری را ندارند. در صورتی که مراجعه برای شما مقدور می باشد پیشنهاد میکنیم از فروشگاه های حضوری خرید نمایید.

مورد دیگری که برخی مشتریان نیاز دارند؛ بررسی کالا پیش از خرید می باشد. در اینگونه موارد میتوانید سفارش خود را بصورت معلق(در صفحه تسویه حساب گزینه کارت به کارت را انتخاب نمایید) ثبت نموده و سپس از طریق ایمیل یا تلفن ، مورد نیاز به بررسی در سفارشتان را مطرح نمایید در بسیاری از موارد ممکن است بتوانیم با ارائه توضیحات تکمیلی (مثل سایز و شماره سریال درج شده روی قطعه و امثال آن) ابهام را برطرف کنیم. همچنین ممکن است با هماهنگی مدیریت فروشگاه امکان ارسال و عودت سفارش فراهم باشد(اصولا هزینه رفت و برگشت کالا از هزینه رفت و برگشت مشتری به صرفه تر است) . همچنین امکان درخواست تست مطابق نیاز مشتری نیز وجود دارد و میتوانیم پیش از ارسال کالا آنرا مطابق روتین تست شما بررسی و نتیجه را اعلام نماییم

کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.